Välkommen till Skellefteås damgolf!

För att vara med i vår trevliga gemenskap och ta del av våra aktiviteter betalar du in 250 kr (OBS ingår om man betalar för avrostningen, se nedan) till postgiro: 135 55 30-5

OBS! Ange golf-ID och namn vid betalning. Betala senast 14/5.

Nedan kan du läsa om planerade aktiviteter för säsongen, om några förändringar sker under säsongen kommer vi att uppdatera er.

Vårsupé

Den 24 maj har vi vårsupé där vi äter en soppa i golfrestaurangen Forks & Knives, det blir modevisning och 15% i golfshopen.

Anmälan sker på Min Golf. (Där man anmäler sig till tävlingar)

Vi hoppas på en trevlig kväll!

Damkommittén

Avrostning 2022

Som tidigare år börjar vi säsongen med avrostningskurs för våra damer.

Avrostningen blir i år ett tillfälle den 29/5 kl. 10-15. Vi blir indelade i lagom stora grupper och äter god lunch i restaurangen.

Anmälan ska ske genom Min Golf tävling och senast den18/5.

Först till kvarn gäller!

Kostnad: 600 kr och medlemsskap i Damklubben ingår.

Betalas till postgiro: 135 55 30-5 eller vid anmälan i Min Golf Tävling.

Tävlingar

Tisdagsgolfen blir som vanligt. 3 olika klasser A-klass B-klass och 9 hål. Endast 9 hål på eftermiddagen. Man är välkommen att prova på utom tävlan om man vill.

Matchspelet ska vi också spela i år, lista kommer att sättas upp på damernas anslagtavla. Våga prova på.

Poäng Eclectic noterar ni som vanligt , gäller bara damtävlingar.

NVGF, Damslagets tävlingar kommer igång i juni med start i Bjurholm. Även i år blir det damer och herrar på samma tävlingsdag utom i Arvidsjaur där det är 2 olika dagar.

Avslutning

Avslutningen den 20/9 16:00 Vi har tävling med gemensam start och äter sen en god middag på Rönnbäcken, delar ut priser för årets tävlingar och uppmärksammar andra höjdpunker. Information kommer finnas på anslagstavlan och på Facebook